Concepte: El client comunica al seu proveïdor que ha rebut una part de la comanda sol·licitada, i vol posar en el seu coneixement que varis dels articles no han arribat a la seva disposició. Li sol·licita que siguin recanviats els productes que es citen en la carta de sol·licitud de mercaderies.
Exemple:
FUSTERIA S.A
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
954254786
fusteriasa@gmail.com
www.fusteriasa.com
C/ Major, 34
08439 Tarragona
CIF: A-86542542
954254786
fusteriasa@gmail.com
www.fusteriasa.com
COMERCIAL BARNA S.L
C/ Vilanova, 2345
02558 BARCELONA
CIF: B-85425754
Tarragona, 4 d'agost del 2014.
Assumpte: Carta de reclamació de mercaderies o comanda incompleta.
Distingits senyors,
Avui mateix hem rebut la comanda núm. 34 i hem observat que falta un dels productes que havíem sol·licitat.
Probablement la causa deu haver estat un error del departament de magatzem, per la qual cosa us preguem que realitzeu les gestions pertinents per solucionar el problema.
Esperem notícies vostres,
Atentament,
No hay comentarios:
Publicar un comentario